måndag 28 februari 2011

Trampa Trampa Trampa

Som rubriken lyder, nu ska jag iväg och trampa järnet! Åh så skönt det ska bli!

Som småbarnsmamma är det inte alltid så lätt att hinna träna och samtidigt få vardagen att gå ihop. Jag tränar vanligtvis fyra dagar i veckan, vilket innebär fyra spinningpass och det är jag glad över att jag hinner med. Jag tycker även att det är viktigt för Jonas att få vara med Joppe själv, utan att jag är hemma. Därför passar det så bra att jag försvinner hemifrån en stund, så de kan leka, busa och mysa tillsammans. Det vinner vi alla på!



3 kommentarer:

  1. Jag förstår att det inte är lätt, men du är duktig du! :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat tjejen.. Själv har jag precis avverkat 8km på löpbandet *stolt*

    Ha en fin kväll! Kör så de ryker på spinningen!!

    SvaraRadera
  3. 4 dagar i veckan är grymt bra! Jag är glad om jag kommer iväg 1 gång... så är det när man har en man som ska jobba så himla mycket... :( Det blir gött när snön försvinner för då kan jag springa!

    SvaraRadera