torsdag 24 mars 2011

Dagen innan bästa dagen

Då var det redan torsdag, oj vad fort veckan har gått hittills. Nu tycker jag att torsdag fram till söndag kan gå riktigt långsamt. Jag vill inte att helgen ska ta slut fort, jag vill njuta av att hela lilla familjen är samlad och har mycket tid tillsammans. Så nu tycker jag att vi kan sakta ner lite och ta det lite lugnt.

Jag och Joppe har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag. Vi behöver i och för sig ta oss en liten promenad till affären för att handla lite, gå ut med hunden och ev. baka något gott. Imorgon ska jag och Joppe till mitt gamla jobb för att hälsa på samt bjuda på fredagsfika. Jag har inte bestämt om jag ska baka något eller om jag ska vara lat och gynna något av alla de bagerier vi har här i stan. Det tåls att fundera på ;) Kul ska det i alla fall bli att träffa mina arbetskollegor, det var ett bra tag sedan sist. Jag ska även passa på att hämta mina två julklappar som ligger och väntar på mej där, bättre sent än aldrig.


1 kommentar: