onsdag 23 mars 2011

Svammel

Spinningpasset var riktigt bra och jag hade mycket kraft och ork att kunna ge lite extra. Vilket kändes mycket skönt! Jag längtar redan tills på fredag då jag ska upp på spinningcykeln igen.

Nu ikväll har vi kikat på "halv åtta hos mej" samt "Sveriges mästerkock". Jonas har nu gått in i spelrummet och spelar nu cod och jag kikar självklart på "Greys". Det är ett av mina allra bästa tv-program. Jag har bäddat ner mej riktigt skönt i soffan med en mysig filt och datorn i knät.

Imorgon är det redan torsdag, härligt! Jag längtar så till helgen för då ska vi ha en riktigt mysig familjehelg. Vi har planerat att åka till Stellas Lekland, leka i lekparken, grilla ute (om vädret tillåter) samt göra lite småutflykter. Så nu håller jag tummarna för att det ska bli skapligt väder så vi kan vara ute mycket. Helgen är mer än välkommen och nu längtar vi massor.
Joppe har två dagar i rad bara sovit ca 1 timma på dagen, vilket är alldeles för lite för honom. Oftast brukar han sova middag mellan 12:30-15:30, så jag hoppas att vi hittar tillbaka dit igen. Resultatet av för lite dagssömn ser ni på bilden ovan. Stackarn somnade till någon sekund vid soffbordet. Han hade bra stöd i alla fall, både av soffa och bord.

6 kommentarer:

  1. Söt han är, ingen trökig sovpose!

    SvaraRadera
  2. Men så gulligt- verkligen=) Hur egentligen lyckas man somna så?? Störtskön pose!!

    SvaraRadera
  3. En lite power-napp smart kille!! Mer tid vaken = mer bus ;-)
    Ja thaimat är gött de!!
    Ja men kolla du, ingen panik. vår bästa dag är onsdag. vi brukar gå på sångstund på torsdagar men de kan vi hoppas över om vi ska ses. men kolla hur de är med era kalas så får vi se när de blir. Blir ju lätt mycke kalas på en gång, alla i olles gäng börjar fylla nu oxå ;-) men vi kör ett ihopslaget kalas!
    kram

    SvaraRadera
  4. ha ha ha h Underbara goa unge!
    Ge honom en stor puss från oss

    SvaraRadera