tisdag 22 mars 2011

Inkomstdeklaration

Petra påminde mej i förmiddags om att man kunde logga in med Bank ID och kika på vad man får tillbaka eller betala på skatten. Jag var ute och gick med Joppe då så jag kunde inte kolla och när jag kom hem glömde jag helt bort det. Sen när Petra kom hit påminde hon mej ännu en gång och självklart skyndade jag mej till datorn för att kika. Det var med nervösa fingrar jag klickade mej fram...
Åh så skönt att jag fick tillbaka! Var lite nervös eftersom jag är föräldraledig och inte har en aning om hur jag ligger till. Nu försöker jag få Jonas till att logga in och kolla vad han får tillbaka, men han är inte lika ivrig som jag tyvärr. Hoppas han också får några tusen så vi kan ha en riktigt härlig sommar för de pengarna.

10 kommentarer:

  1. Låter inte helt fel :)

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket du får tillbaks. Grattis!! vi får tillbaks totalt 3000:- här hemma men det är ju i alla fall bättre det än att inte få nåt alls. Blir ju mer nästa år eftersom det då är beräknat på detta år då vi bor i hus och får skatteavdrag pga räntorna!

    ja du måste testa kakan! Garanterat en sockerbomb =)

    SvaraRadera
  3. Jag surfade också in på skatteverkets hemsida tidigare ikväll och kunde glatt konstatera att även jag får tillbaka pengar i år! Gud vad glad jag blev!
    Ha en fortsatt fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att få tillbaka! hade helt glömt bort, får logga in och kolla!

    Visst har året gått fort; känns som det var igår jag var på BB, och ändå så känns det som att hon jämt varit hos oss!

    SvaraRadera
  5. Tack Linda för denna info...du har förgyllt hela min kväll, nä hela min vecka...näe hela denna sommar!!! wow säger jag bara!!! tack tack tack precis va jag behövde efter en elräkning på 5200!!!
    vi fick tillbaka såååå mycket, galet mycket!! ja är sååå lycklig...
    kram

    SvaraRadera
  6. Hehe jag hade turen att få tillbaka en slant jag också :o) gött gött gött !! Jag var också nervös pga mammaledigheten, jag hade verkligen inte en susning! men det var ju positiva besked :o)

    Ja skorna har kommit, men tyvärr inte ända till dörren än, men sms avi.. så imorgon ska jag hämta dom :o) Jag fick smset så sent idag så jag hann inte dra mig iväg.. får se imorgon hur det gick med storlekarna :o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Å vad härligt!Grattis!
    Jag har oxå försökt logga in ett par ggr men det står att det är för många användare för tillfället...suck.
    Välling i huvudet??ha ha ha Den va bra!Tack!lär användas framöver.Massa kramar

    SvaraRadera
  8. Inte dåligt att du fick så mkt tillbaka när du varit mammaledig!? Har du betalt mer i skatt än vad man ska göra?
    Jag fick bara några hundra tillbaka, skönt de men fler med mammapeng som fått väldigt mycket pengar tillbaka...

    SvaraRadera