tisdag 22 mars 2011

Tv-kväll

Joppe somnade redan innan 19.00, han brukar annars somna innan 20:00. Stackarn var så trött och lite hängig. Beror säkert både på för lite vila idag samt vaccinationen igår. Så nu hoppas jag att han sover gott hela natten lång.

Jag och Jonas har ätit kvällsmat och kikat på "Halv åtta hos mej", nu småkikar jag på "Sofias Änglar" samtidigt som jag läser bloggar. Sen blir det att lägga datorn åt sidan och kika på "Desperate Housewives", jag missade förra avsnittet men detta ska jag minsann se. Hoppas ni har en mysig kväll!



8 kommentarer:

  1. Är bilden från kalaset? Jättefin!

    SvaraRadera
  2. Vilken kanon bild!

    SvaraRadera
  3. Åh fy bubblan, Linda :P
    Sne mun som vi pratade om och allt..
    Men Joppe är finast som vanligt!
    Tack för senast, allt var supergott och man går alltid hem från er med ett stort leende på läpparna, hoppas det inte tar lång tid tills vi ses igen .
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men Johanna! Du busar ju, det är en busbild! Det är vi som ska tacka. Jättekul att ni kunde komma. Kram

    SvaraRadera
  5. Är ni släkt? Oj. Kan inte vart så skoj för dej att läsa allt om henne på en viss blogg för ett tag sedan.

    SvaraRadera
  6. Förstår det- speciellt när ni är släkt liksom. Håller med dej om allt du skrev- jag har allt vart uthängd i ett par blogg inlägg jag också. Som förtryckt kvinna exempelvis. Men det där med Johanna var ju lite för mycket.

    SvaraRadera
  7. Ang fruktsalladen, jag åt det som var kvar till desperet :) med kesella vanilj. Du har vaniljkesellasierat mig ;) hihi

    SvaraRadera
  8. Godmorgon.Hoppas att det kommer gå bra för din prins med hos tandläkaren.Inte så mycket som de gör mer än tittar snabbt i munnen när de sitter i famnen på dig...Ha en skön onsdag..söta bild.krma

    SvaraRadera