måndag 21 mars 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Spinningen idag var bra som vanligt och det var skönt att komma igång med träningen igen. Förra veckan blev det tyvärr bara två pass eftersom vi hade flera kalas för Joppe. Men självklart väljer jag min son framför träningen! Men nu när vi är tillbaka i vardagen är det skönt att komma igen.

Nu ikväll har vi myst i soffan hela lilla familjen. Vi har mumsat hemmagjord kebabsallad och Joppe som älskar kebab fick givetvis äta han också. Nu sover Joppe och jag och Jonas latar oss i soffan, jag med datorn och Jonas med "Ullared" på tv:n. Haha det är inte han som valt programmet, men han ser ut att tycka det är intressant. Han tycker säkerligen att det är bättre att se skiten på tv än att åka dit igen.

I morse invigde Joppe sina nya kritor han fick i födelsedagspresent och resultatet kommer här:


5 kommentarer:

  1. Så duktig han är Joppe ;)

    SvaraRadera
  2. Han brås kanske på farfar, blivande konstnär!

    SvaraRadera
  3. Min mamma och pappa bilar ner med deras kompisar den 13, så vi flyger ner runt den 20 oktober :)

    SvaraRadera
  4. Jag gör ett nytt försök från datorn istället =) Jag tycker du e så sjukt diciplinerad vad gäller träning, tänk om en annan bara hade lite utav de... har nog inte tränat en ENDA gång sen jag fick barn... första gången!!! :-/ Joppe verkar ju ha haft det toppen på alla sina kalas, vad mkt fint han fick =)

    SvaraRadera