onsdag 27 april 2011

Födelsedagsbarnet bestämmer

I förmiddags tog jag och Joppe en  promenad fram till stan och till affären. Eftersom Jonas fyller år idag så fick han bestämma vad vi skulle äta ikväll. Han fick välja på att gå ut och äta på restaurang eller äta hemma. Han valde konstigt nog att äta hemma med sin lilla familj. Men inte mej emot, det är mysigt det också. Därför gick jag och Joppe till affären och handlade alla ingredienser samt fika. Så när Jonas kommer hem från jobbet blir det fika och presentöppning och sen ikväll blir det mysig middag.

Pratade precis med moster C och hon kommer garanterat hem på söndag! Jag blev jätteglad, äntligen är vintersäsongen i Sälen över! Ska bli så kul att få sällskap här hemma, hon bor nämligen hos oss när hon inte är i Sälen eller på västkusten och jobbar.

3 kommentarer:

  1. Grattis till Jonas! Hoppas att ni får en riktigt mysig dag ;) skorna var nästan 1000 billigare så det var väldigt bra!

    SvaraRadera
  2. Kan lova att min man hade valt preis samma!Själv hade jag velat komma ut med en gång...ha ha ha
    LYX att bli servad!
    Hoppas ni får en helt fantastisk kväll going!

    FÖRLÅT att jag varit dålig på att vara inne här,men helgen har spenderats med familjen o ute i det fantastiska vädret,så det har inte funnits någon tid för datorn...Men NU är jag tillbaka!
    Massa massa kramar

    SvaraRadera
  3. Va?? Önska han sig inte deg? Hihi! Hoppas ni har en bra kväll, gratta pöjken från oss!

    SvaraRadera