onsdag 27 april 2011

Krämbulle

Dagen har varit fylld med lek, bus och firande av Jonas. När Jonas kom hem från jobbet fikade vi och Joppe och jag gav 2 presenter till Jonas. Vi brukar inte köpte några speciella presenter till varandra, utan det blir oftast något litet. Jag och Joppe gav i alla fall Jonas en golf-piké-tröja samt en parfym. Så nu kan han både vara snygg på golfbanan och lukta gott.

Sen tog vi en promenad och gick och köpte glass, när någon fyller år får man faktiskt fika 2 gånger inom en timma ;) Men usch vad mätta vid blev efter det.

Nu ikväll har vi ätit en sen fast mycket god middag och haft myskväll. Mina föräldrar tittade förbi en snabbis och lämnade presenter till Jonas. Han fick en jättesnygg piké-tröja samt ett par pyjamasbyxor. Vilket han blev glad över! Kalas för Jonas får vi ha en annan dag, det är så svårt att få ihop det på en vardag.

Sov gott igelkott!

2 kommentarer:

  1. Helt galet att det äntligen är dags. Tiden går skrämmande fort. Jag har faktiskt inte börjat packa något- helt galet egentligen. Men jag är ganska så seg av mej o A också. Vi har en tendens att göra allt i det sista. Men imorgon ska jag börja har jag tänkt. Men vi ska inte flytta över allt direkt i helgen utan bara det viktigate. Eftersom vi har kvar vår lägenhet ändå. Så får vi ta resten lite senare.

    SvaraRadera
  2. mysig dag ni verkar ha haft!!!
    ja men veckan efter de kan vi säkert oxå, förstår att de är fullt upp när hon kommer hem...
    Hoppas vi kan få ihop de, vore kul! Snart ska ju jag börja jobba oxå...
    ha en bra dag, kram

    SvaraRadera