fredag 1 april 2011

Fredagsfin

God morgon gråa och regniga fredag!

Idag är vi trots regn och rusk fredagsglada och ser fram emot fredagsmyset ikväll och helg. Natten har varit helt perfekt, Joppe har sovit hela natten och vi likaså. Jag vaknade 07:15 och kände mej både pigg och utvilad. Joppe vaknade en kvart senare även han glad och pigg. Vi började morgonen med vällingmys i sängen för att sedan flytta oss ut till köket för frukost till mej. Nu har jag och Joppe precis duschat tillsammans och sitter i soffan, jag i min badrock och Joppe i sin badponcho.

På förmiddagen idag ska vi försöka hinna ta oss till affären för att ladda upp kyl och frys med en massa godheter till helgen. Den vanliga förmiddagspromenaden får vi nog tyvärr strunta i idag, på grund av regnet.

Jag och Joppe önskar er en härlig fredag och en underbar helg! ♥

1 kommentar: