onsdag 13 april 2011

Packåsna

Här hemma går all tid åt till att packa, tvätta och förbereda inför Sälen-resan imorgon. Tur att vi har två tvättmaskiner, torktumlare och torkskåp. Annars vet jag inte hur vi skulle hinna få tvättat allt. Nu sover i alla fall Joppe så då ska jag börja packa min väska samt läsa lite bloggar. Jag har inte hunnit eller orkat läsa bloggar på flera dagar. Har bara kikat in lite snabbt via mobilen, riktigt illa för att vara jag. Snart kommer även Jonas hem på lunch, så då ska maten stå på bordet också. Det är stressigt att vara mammaledig ibland!

När Jonas slutar jobbet idag ska vi åka och handla lite smått och gott att ta med till Sälen, packa klart allt samt plocka iordning här hemma och städa. Det är alltid skönt att komma hem till ett fint hem.

Nej, dags att ställa sig vid spisen!
Hörs senare!


6 kommentarer:

  1. Skoj att du gillade det jag skrev.tycker det skulle varit skoj med lita nytt här inne i min blogg...Hoppas att ni får en trevlig sälen resa..kram kram

    SvaraRadera
  2. *Carro, Elsa och lillebror i magen*13 april 2011 kl. 14:57

    Hoppas ni får en underbar resa :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Usch packa är inte kul!! Fast iof roligare än å packa upp ;-)
    Hoppas ni får en underbar resa!!! Å hälsa moster från mej!

    kram på er

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med resa! :) Hoppas ni får det riktigt bra. Kramkram

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt härlig semester!!! Och njut av att va med syrran! Kram

    SvaraRadera
  6. ha en underbar resa! Gud va härligt ni kommer ha det!!! Ta vara på tiden så måste vi boka ett tillfälle att ses inom snar framtid! kram från oss. Kör försiktigt!

    SvaraRadera