onsdag 13 april 2011

Helt slut

Usch idag har det inte varit en bra dag. Jag är helt slut i kroppen och tröttare än någonsin. Som tur är har Jonas varit en ängel ikväll och både städat hela lägenheten samt förberett en massa inför resan, tack älskling du är verkligen bäst!

Hur som helst så är det mesta packat och imorgon ska bara allt lastas in i bilen. Förstår inte hur mycket packning man har med sig, helt sjukt när jag ser alla väskor och påsar. Men det blir såklart mycket packning när man har en liten Joppe med samt alla handdukar och sängkläder osv.

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och förhoppningsvis somna väldigt snart. Jag har längtat efter det ögonblicket hela dagen! Därför avslutar jag nu med...God Natt!

6 kommentarer:

  1. Vad härligt :)
    Tycker de är i sådan mysig ålder just nu. Visserligen har alla åldrar sin charm :)

    Hoppas ni haft en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en god natt så du känner dig piggare imorgon!
    Ja vi ses på vägen, vi tutar!!! Hihi

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt för er att komma iväg!LYX!

    TACK sötaste du för dina alltid så goa kommentarer!
    Blir verkligen så glad!
    Jag är oxå lite inne på att han kanske bara vill sova en gång om dagen MEN samt så är han ju trött o lägger jag honom i vagnen så slocknar han ju på två...Igår sov han dock inte på fm o var jätteglad hela tiden.Får vi se hur chefen vill ha det idag!

    Visste att vi va lika du o jag!; ) Hittar man fina kläder till våra små älsklingar så är det väl klart att man köper de i större stl sen.O dessutom så är ju utbudet till pojkar inte det största tyvärr!

    Hoppas nu ni får en helt fantastisk resa fina ni!
    Kul o träffa syster igen!Va rädda om er!
    Massa massa kramar

    SvaraRadera
  4. hahaha Det är heeelt sjukt vad det går massa packning när man packar till di små. JAG VET. Har ju bott i kappsäck i 8 veckor

    SvaraRadera
  5. Vad bra att han hjälper till. Vad roligt med Sälen. Hoppas att ni får det jättebra. Kram Sandra

    SvaraRadera