måndag 16 maj 2011

Ansiktsbehandling

När jag fyller år i januari fick jag ett presentkort på en 60 minuters ansiktsbehandling av min syster. Det var en riktigt bra present eftersom jag är dålig på att unna mej själv behandlingar. Syster var snäll och tog hand om Joppe medan jag for iväg. Ansiktsbehandlingen var helt underbar, jag njöt varje sekund av den. Jag fick en grundlig rengöring av ansikte, hals och dekolletage. Därefter var det dags för en rengörande peeling. Efter peelingen fick jag ligga under ånga och sedan fick jag en lång cirkulationshöjande massange för ansikte, axlar och nacke. Därefter applicerades en ansiktsmask och medan den verkade fick jag en skön handmassage. Avslutningsvis fick jag en dagcreme innan det var dags att bege sig hemåt igen. Tack syster för en utmärkt present som verkligen var guld värd för en mammaledig Linda.


1 kommentar:

  1. åh det låter mysigt och verkligen ett toppen present till en mamma, hoppas joppe (jonas) =) ger dig nått liknande på mors dag =) kram jessica

    SvaraRadera