måndag 16 maj 2011

Måndagslistan v.20

Idag, måndag är jag glad för att...

Jag ska på ansiktsbehandling idag [Tack kära syster för en bra present]
 Eric Saade lyckades så bra i Eurovision Song Contest i lördags
Jag ska beställa en massa hårprodukter ikväll
 Sommaren närmar sig allt mer och mer
Våra vänner Petra och Marcus (väldigt) snart ska bli föräldrar
Våra vänner Maja och Jonas snart gifter sig
Sverige tog sig till VM-final i hockey, trots förlust där så är jag ändå glad för ett VM-silver

Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

3 kommentarer:

  1. Jag beställde oxå MASSA hårprodukter igår. Klarar mig nog något år framöver nu. Haha! :-) Varifrån köper du?

    SvaraRadera
  2. Åååå vad lyxigt med en ansikts-behandling!

    Matchen igår vill man helst glömma.Men fasiken bra av de att ta sig till final ändå!
    TACK vännen!Kalaset blev super!Det var ju bara "min" sida denna gången,Larsas kommer nästa helg.
    O jädrens va go tårtan blev!Såååå stolt!
    Allt bra med er?KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Så underbart med ansiktsbehandling :) Ha en fin kväll! Kram ♥

    SvaraRadera