onsdag 25 maj 2011

Lek och bus i Händene

I eftermiddags efter att Joppe vaknat begav vi oss iväg till Händenegården för en lek- och fikastund. Enligt Joppe hade vi nog kommit till himmelriket för han älskade verkligen den stora lokalen och dess innehåll. Han traskade omkring, lekte och klättrade upp på scenen med ett stort leende hela tiden. Så tack Ida för att du tipsade oss om lekstunden där idag.

När vi kom hem tog Joppe ett skönt bad och efter det myste vi till Bolibompa i soffan och varvade ner. Jonas kom hem lagom till att Joppe skulle lägga sig så han fick ta hand om nattningen medan jag kikade på "Fyra bröllop". Just nu läser jag lite bloggar medan Jonas spelar Cod, men snart är det dags för Greys :)


5 kommentarer:

  1. Hej hej!!
    Vad kul det lät med Händenegården. Får vem som helst åka dit? Är det nägon åldersgräns? Det kanske var någon privat som du känner som anordna detta?

    Hoppas allt är bra med er.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. världens sötaste POP kille!
    O vilket härligt ställe det lät som.lär bli fler besök kan jag tro!

    Du MÅSTE bara pröva noggern.Ljuvligt god!Men beroende-framkallande som sagt...Livsfarlig!ha ha
    Jag har prövat lakritsen o päronsplitten med,men inget slår Noggern,även om de va goa de med!
    Glassiga kramar från mig

    SvaraRadera
  3. Det var roligt att ni ville följa med!
    Har du kollat om 8/6 är en lämplig vinkväll?
    Ha en fin dag fina du!

    SvaraRadera
  4. Det var jätteroligt, vilka fina bilder du tog! :)

    SvaraRadera
  5. Såå mysiga bilder :) Killarna verkar trivas bra, hihi. Kram!

    SvaraRadera