måndag 30 maj 2011

Måndagslistan v.22

Idag, måndag är jag glad för att...

Vi går in i Juni-månad på onsdag
 Det är en kort arbetsvecka för Jonas, vilket innebär långhelg för lilla familjen
Jag har fina rosor på soffbordet som är underbara att kolla på
 Jag har fina syrener på köksbordet som doftar ljuvligt varje gång jag går in i köket
Det kommer presenter på posten i veckan, jag är sååå nyfiken
♥ Petra och Marcus bebis förhoppningsvis kommer i veckan, Joppe ska därmed få en ny kompis
Pappa fyller år på tisdag och det ska vi givetvis fira
♥ Jag har en så fin familj som jag älskar oerhört mycket 

Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

2 kommentarer:

  1. Måndagslistan- gillas;-)

    SvaraRadera
  2. härlig lista!
    Åh vad mysigt med en liten till bland vännerna!
    O sen att det är kort vecka är ju bara så lyxigt!Det borde det definitivt vara oftare...
    KRAMAR

    SvaraRadera