söndag 22 maj 2011

Vattenmelon ska ätas med hela ansiktet

Idag har jag varit på bröllopsplanering hemma hos Maja. Även Moster C och Emelie var med, eftersom vi planerade för serveringen och det är de som ska servera. Maja bjöd på en jättegod marängtårta, som vi med glädje smaskade i oss.

I eftermiddags åkte Jonas och jobbade en sväng och då passade jag och Joppe på att gå ut. Vi gick till Fornbyn, men tyvärr var inte djuren ute. Istället gick vi till den intilliggande lekparken och lekte en stund.. När vi kom hem blev vi bjudna på mat och melon hos Joppes mormor och morfar, det var mums. Joppe älskar verkligen melon och åt med hela ansiktet. Hela han var rosa efteråt.

Nu kikar vi på film, så jag får stänga av datorn och försöka att hänga med lite i handlingen. Hoppas ni har haft en härlig helg.

2 kommentarer:

  1. ha ha ha Han är ju störtskön!Klart man måste käka med hela ansiktet.Tänk om man missar något??

    Tack snälla!Jag kan lova att jag längtar redan.Men inte att sova utan V iofs.Börjar fasiken o grina bara jag tänker på det...ha ha ha
    Mesmorsan Jannie!!
    Hoppas ni får en fantastisk dag fina ni!KRAMAR

    SvaraRadera