fredag 10 juni 2011

Fredagen bjuder på regn och rusk...

...men oj så skönt det är med fredag!

Joppe gav sin mamma sovmorgon till 08:39, det tackar jag för. En perfekt start på fredagen helt enkelt! Jag och Joppe har haft en mysig förmiddag, vi har läst väldigt många böcker (Joppe är fullkomligt tokig i böcker), bjudit mormor och morfar på lunch samt myst framför tv:n. Nu ska Joppe sova middag och jag ska inte göra ett dugg! Eller jo, jag ska bädda ner mej i sängen och läsa en massa bloggar :) Härligt!

Älskade fredag, tack för att du redan är här igen!


5 kommentarer:

  1. då kanske de får bättre väder i skara =)

    ååh, jag blir så glad när jag ser bilder på er! =) så fina ni är!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort på er- uber sött:-)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild! Ni är så fina! Fredagskram pårej!

    SvaraRadera
  4. Milton har storlek 20 på ett par kavat (Tildes som hon hade) dem är jätte stora. Och på sina baby converse har han storlek 19 och då är dem 1,5 cm förstora. Ganska så små fötter har han. Mindre än vad Tilde hade eallafall.

    Jag sa fel till dej. Den minsta storleken på crocs om man inte tar "little" modellen är 21-22. Och little modellen är 19-20. Och den köpte jag till Milton. För Tildes gamla storlek 21-22 är alldeles alldeles förstora. Han tappar dom och kan absolut inte gå i dem. Synd att du inte visste vad hans fötter var i cm. Kunde man jämnfört med Milton så ser du på så sätt vilken storlek som behövs. Finns crocs på intersport och stadium vet jag.

    SvaraRadera