tisdag 12 juli 2011

Film och godis

Promenaden i förmiddags var både skön och rolig. Det var länge sedan jag och Sara träffades så vi hade en hel del att prata om. Alfred sov under hela promenaden medan Joppe var klarvaken. Joppe vaknade i och för sig 08:45 idag så det var inte så konstigt. Den totala promenadsträckan visade sig bli 7 km lång, härligt!

I eftermiddag har jag och Joppe packat och förberett inför kusten. Det mesta är klart, bara lite fix imorgon. Vi ska inte åka förrän på eftermiddagen så vi har ingen brådska. Nu ska jag och Jonas mysa ner oss i soffan med film och godis.

4 kommentarer:

  1. Vad gott med godis:-)

    Storlekarna är lite kluriga.

    Tshirt och tröjorna har jag gått ner på till båda mina. Dock var det gränsfall när det gällde Milton. Tjocktröjorna och fleece gick jag också ner en storlek på dem båda. Samt kjolen fast inte byxorna/shortsen till Milton. Mössorna är en storlek ner till dom båda.

    Vad har Joppisen för storlek på sina POP kläder?

    Milton och Joppisen är väl ganska lika kroppsmässigt. Eller har jag helt fel? Eallafall till Milton kommer jag köra såhär- tröjor/tshirt 80-86. Tjocktröjor och fleece 80. Mössa M. Fleece 80. Jeans 74.

    Jeansen storlek 80 var gigantiska likaså fleecen och tjocktröjorna storlek 86. Han drunknade i det. Tilde passade jätte bra i storlek 86 på fleece och tjocktröja. Och då gillar jag det när det är lite större.

    NS kläder är stora i storlek sägs det. Så man kan gå ner en storlek brukar dem rekommendera.

    Köp NS kläder. Grymt snygga och stilrena.

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Nu blev jag ju göör sugen på salt & blandat... ni får käka lite för mig med ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tvättar alltid mina kläder i 30 grader fin tvätt. För att jag är så rädd om kläderna och för att det räcker. Då jag är ganska så noga med att dem inte spiller på kläderna. Så dem är som nya:-) Jag har tvättat dem massor ggr. Fortfarande lika snygga.

    SvaraRadera
  4. den där godis skålen gillar jag :D
    här hemma får vi alltid köpa 2 godis påsar för jag gillar lakrits mest å de gör inte marcus :p

    SvaraRadera