tisdag 12 juli 2011

Promenad

Idag har jag och Joppe mycket att göra. Om en liten stund ska vi möta upp Sara och Alfred för en promenad. Ska bli kul att ses då det var ett bra tag sedan. Efter promenaden blir det lunch och vila för Joppe medan jag har en hel "to-do-lista" att börja beta av. Imorgon bär det nämligen iväg till underbara Fjällbacka och då måste det förberedas. Väskorna ska packas, kylväskan måste fyllas, tvätten vikas och så mycket mer. Jonas ska som tur är bara jobba över en liten stund idag, så då får jag lite hjälp.

Nej nu måste vi göra iordning oss, vi ska ju som sagt på promenad med Sara och Alfred. Hörs senare!
Joppe igår i vår trädgård

5 kommentarer:

  1. God eftermiddag söta..Skönt när man väl är klar med packningen..det är ändå en del man ska ha med sig när man ska i väg med barnen.Ha en skön sommar eftermiddag.kram kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra i Fjällbacka!!! Hoppas ni får det riktigt mysigt! Kram

    SvaraRadera
  3. Mkt trevlig promenad och pratstund!!

    SvaraRadera
  4. Jaha okej, Colin blir 18 nu. Vilket charmtroll!

    SvaraRadera
  5. Men galet söt! :-)

    Svar: Haha, ja, det är lättare sagt än gjort att vila när man är "tvungen". Det är lite som att jag aldrig någonsin vart så sugen på att träna som jag är nu. Haha!

    SvaraRadera