tisdag 23 augusti 2011

Eftermiddagen på Stellas

Tisdagen har verkligen gått i ett! Direkt när jag slutade jobbet, gick jag, Moster C och Patrik och hämtade Joppe. Sen gick vi bara hem en snabbis och packade skötväskan och åkte iväg till Nockes för en fika. Efter fikan fortsatte vi till Skövde och Stellas Lekland. På Stellas Lekland var vi nästintill helt själva. Bara några familjer till och efter en stund var det bara vi kvar. Det var riktigt skönt att vara helt själva på hela leklandet. Joppe åkte varenda rutschkana som finns där och klättrade, lekte och var precis överallt. Moster C och Patrik tog bra hand om Joppe och han njöt verkligen av deras uppmärksamhet.


6 kommentarer:

  1. Tack för en super mysig dag. Det får vi göra om snart. Kärlek

    SvaraRadera
  2. vilket härligt ställe!
    Hittade du ditt linsskydd?? ; )
    Tack snälla du!jättekul att du gillade tatueringen.
    Hoppas ni får en härlig dag idag!Bamsekram

    SvaraRadera
  3. ja det förstår jag haha! jag tror inte jag skulle kunna hålla mig äns några minuter.
    jag och min sambo ska på könsbestämmning imorgon klockan halv9, så imorgon kommer vi få reda på om vi ska bli föräldra till en lite tös eller pojk. jag längtar!! :)

    SvaraRadera
  4. Det ser underbart kul ut :) Jag får åka dit någon gång i framtiden ;) Hihi.

    Kram och ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul med lekland! Han ser verkligen ut att trivas!

    SvaraRadera