onsdag 24 augusti 2011

Utan mobil

Min mobil, Xperia x10i har gått sönder för några dagar sedan och det är riktigt jobbigt faktiskt. Den går inte att ladda, så nu får jag dras med min gamla Sony Ericsson som är helt kass, eller nja den fungerar bra men jag saknar mina appar o.s.v. Helt sjukt att man kan vara så himla beroende av en mobil. Hoppas att den går att laga och att den förhoppningsvis går på garantin. Hur som helst så hade jag en sms-avisering på den med mina hårprodukter som jag beställt. Som tur var kunde jag hämta ut paketet utan den, tack och lov för det. Lite tur i oturen skadar inte!

2 kommentarer:

  1. Japp, har kikat Trollhättan, Lidköping & Skövde! Måste se alla först, haha:-) Köpte det jag gillade i Skövde!

    SvaraRadera
  2. Oooo va tråkigt att va utan mobilen, ja man är inte lite beroende...
    Vad heter sidan du beställer hårprodukterna?

    SvaraRadera