måndag 1 augusti 2011

Första dagen

Idag är det första dagen i augusti samt första arbetsdagen för mej sedan min föräldraledighet. I morse lyckades jag både göra iordning mej och äta frukost utan att väcka Joppe. Joppe är annars ganska lättväckt på morgonen om han hör något. Jag började i alla fall att jobba klockan 08:00 och när jag lämnade hemmet en kvart innan sov både Jonas och Joppe fortfarande.

Min första arbetsdag gick jättebra och det känns bra att vara tillbaka :) Efter jobbet skyndade jag mej hem och där väntade mina fina killar på mej. Vi packade ihop badväskan och tog en sväng till Skarabadet för att svalka av oss i värmen. På badets parkeringen mötte vi Joppes farbror och hans sambo så vi fick sällskap :)

3 kommentarer:

  1. Hej finingar!
    Weiiii-ho!Första arbetsdagen alltså?Spännande!
    O va kul att det kändes så bra!!
    Men tro tusan att du la i en extra växel o skyndade dig hem.Underbart väder idag ju!
    O så Joppe förstås!

    Så himla söta bilder på honom!Älskar shortsen/badbyxorna han har på sig.Så tuffa!
    Nju nu av kvällen söta!Kramis

    SvaraRadera
  2. Joppe ser verkligen ut att trivas som fisken i vattnet :-)

    SvaraRadera
  3. Längtar efter Joppe

    SvaraRadera