tisdag 2 augusti 2011

Solig morgon

Började min morgon med en promenad i solen med Figo. När jag kom in igen satte jag mej vid köksbordet och åt frukost och läste tidningen. Sedan vaknade Joppe, vilket jag tyckte var mysigt för då hann jag mysa lite med honom innan jobbet. Jonas tyckte nog det var mindre roligt och hade nog hellre sett att Joppe sov en timme till.

Igår kväll kom Jonas föräldrar hit med en påse kantareller till vår stora glädje. Så det blev kantarell-kvällsmat här hemma. Tack så mycket!

Nu ska jag alldeles strax hoppa upp på cykeln och trampa iväg till jobbet. Men först ska jag krama och pussa på Joppisen. Hoppas ni får en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad gott med kantareller! Hoppas du får en bra dag på jobbet!

    SvaraRadera
  2. När sambon har varit ute på kantarelljakt brukar jag alltid göra svampsoppa. Så gott!

    SvaraRadera