torsdag 25 augusti 2011

Hallonpaj och massage

Idag var jag riktigt fikasugen när jag kom hem från jobbet, men visste inte riktigt på vad. Moster C föreslog smulpaj och det lät som en bra idé tycket jag. Så idag har jag och Joppe gjort smulpaj med hallon. Vi skickade iväg Moster C till affären för att köpa vaniljsås och sen fikade vi tillsammans.

Pappa Jonas kom inte hem förrän vid 19:30, han hade då varit och spelat golf med jobbet. När han väl kom
hem fick jag ryggmassage, vilket var helt underbart. Det tar på ryggen att vara gravid och samtidigt ha ett jobb där man lyfter och bär på barn hela dagarna samt släpar på en liten Joppe när man kommer hem ;) Så ryggmassage tackar jag inte nej till.
 

8 kommentarer:

  1. Alla småbarn verkar kräsna :p I morgon ska jag smöra till det lite och ordna Tacos framför Ratatouille som går på TV i morgon

    SvaraRadera
  2. Ser mumsigt ut :)
    Gjorde paj igår men fick bli felix påse som man bara häller i och sedan i ugnen :)

    SvaraRadera
  3. Den där pajen såg väldans god ut - gravid och gottesugen som man är får jag nästan lust att svänga ihop en egen nu... men klockan är lite väl mkt kanske...

    SvaraRadera
  4. Mmm den pajen såg inte trökig ut!!!!

    SvaraRadera
  5. Mums säger jag bara!såg fantastiskt gott ut!
    O så massage därefter...LYX!Va rädd om honom säger jag bara!
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Mums säger jag bara!såg fantastiskt gott ut!
    O så massage därefter...LYX!Va rädd om honom säger jag bara!
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Hallonpaj och massage låter inte helt fel!

    SvaraRadera