söndag 14 augusti 2011

Nu är det på allvar

Ja imorgon är det ingen inskolning längre, utan då är det på allvar. Joppe ska lämnas redan klockan 07:00 imorgon eftersom jag börjar 07:30. Joppe brukar vanligtvis sova mellan 20:00-08:00 så det ska bli intressant att se hur det kommer att gå imorgon då jag tyvärr måste väcka honom. Usch det gör ont i mitt mammahjärta att jag måste dra upp honom så tidigt. Särskilt med tanke på att han somnade lite senare än vanligt nu ikväll. Men men jag har ju inget val. Jag undrar också hur det ska gå med lämningen imorgon när han kommer att vara så trött, jag hoppas det går bra och att jag slipper se honom ledsen.

Kortet är från i lördags, taget i Sagas lekstuga

2 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket!

    Vad spännande med förskola, jag har jobbat på förskola med barn mellan 1-3 år och barnen brukar vänja sig ganska snabbt med rutiner osv så det kommer säkert gå jätte bra :)

    SvaraRadera
  2. åh gumman förstår precis vad du menar o hur du känner, gör fortfarande ont när jag måste väcka prinsessan =( vad rolig att inskolningen gått så bra och att du har det bra på jobbet =) kramar

    SvaraRadera