måndag 15 augusti 2011

Måndagslistan v.33

Idag, måndag är jag glad för att...

Joppes inskolning på förskolan gick så bra
 Det bara är cirka 3 månader kvar tills vi får träffa bebisen i magen ♥
Jag har fått extrakontroller på MVC samt ett tillväxtultraljud av min läkare
Vi ska på årets första kräftskiva på lördag
Jag trivs så bra på mitt jobb, det är härligt att vara tillbaka
Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

3 kommentarer:

  1. Massor av grattis än en gång!LYCKA!!
    O hoppas det går bra för Joppe idag!O för hans föräldrar medför den delen... ; )
    Va rädd om dig vännen!KRAAAMAR

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att vara glad för så mycket! :) När är den lilla beräknad att komma nu, oktober? Kram!

    SvaraRadera
  3. Tre månader bara. WOW :) Hoppas du och din familj har en mysig kväll! Kram

    SvaraRadera