måndag 29 augusti 2011

Ny vecka

Då var det måndag igen och en ny vecka att ta tag i. På torsdag välkomnar vi hösten, tänk att det redan är september då och sommaren är därmed över. Fast jag gillar faktiskt hösten, tycker den årstiden är mysig. Jag älskar nämligen att ligga nerbäddad i soffan med en filt, dricka te och tända en massa levande ljus.

Nu ska jag och Joppe äta lite mellis i form av fruktsallad med kesella vanilj, sen blir det nog en promenad med Figo så vi får lite motion och frisk luft.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också hösten och nu är jag verkligen redo för höst, att kunna sitta inne och mysa med gott samvete utan att känna att man "måste ta vara på lilla korta sommaren vi har". ;-)

    Hoppas du fått en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  2. Så himla fin han är i piké :)

    Ja, namn är verkligen jättesvårt! Vi har så stor släkt också med många fina namn, hehe. Men då kanske ni ska ha en pojk till eftersom pojknamn är väl ändå mycket svårare ;) hihi.

    Kram och ha en riktig myskväll!

    SvaraRadera