måndag 29 augusti 2011

Lek och gravidkrämpor

I eftermiddag har jag och Joppe lekt, lekt, lekt och lekt ännu mer. Joppe har verkligen varit på ett strålande humör och haft så mycket energi, trots att han bara sovit 30 min på förskolan idag. Det är imponerande att se att han kan vara så aktiv hela tiden.

Min rygg är dock inte bra, har jätteont i den vilket säkerligen beror på graviditeten. Så efter några timmars lek gick vi hem till mormor och morfar där jag kunde koppla av lite medan de busade för fullt med Joppe. Tack för hjälpen!

När Jonas kom hem från golfen gav han mig en välförtjänt ryggmassage, så nu känns det lite bättre i ryggen i alla fall. Förhoppningsvis kommer jag sova bort det onda inatt och vara pigg och kry imorgon bitti.

Imorgon jobbar jag eftermiddag, börjar inte förrän 11:30. Ska bli skönt att kunna ta det lugnt på morgonen och mysa mycket med Joppisen innan jag lämnar honom på förskolan.


4 kommentarer:

  1. sv: Ja verkligen. Jag vågar knappt göra annat än och kissa på toan. Känns som om allt ska ploppa ut. Kände inte alls detta med första, jag hoppas det är vanligt så det inte är så att det verkligen är något på väg ut!.

    SvaraRadera
  2. Jaa det var verkligen superkul att HAN ville visa upp sig! jag lät tom bli att kissa på hela morgonen för att det skulle underlätta, haha! dom säger ju att det är lättare att få bra bild då ;o) å vi är så glada att bäsen mår bra och växer som han ska!

    Stackars dig som börjat få krämpor..det kan inte vara kul alls.. Jag har ju vart så bortskämd under förra grav och hittills så jag ska absolut inte klaga, och jag hoppas innerligt det blir en likabra graviditet den halvan som är kvar också..

    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. hoppas du får en riktigt lång o härlig sovmorgon!
    O hoppas verkligen att ryggen mår bättre!
    Massa kramar till er

    SvaraRadera