måndag 29 augusti 2011

80 dagar kvar

Upptäckte precis att det bara är 80 dagar kvar till BF. Kan inte förstå att det bara är 2,5 månad kvar tills vi får träffa dej ♥ Det är en sådan skillnad att vänta barn nummer 2 än vad det var att vänta Joppe. Med Joppe hade jag full koll på vilken vecka jag var i samt hur många dagar det var kvar. Den här graviditeten har jag inte alls lika bra koll, jag hinner liksom inte alltid med att tänka efter. Givetvis tänker jag på bebisen i magen väldigt många gånger varje dag, men allt runt omkring hinns liksom inte med när man har en annan liten att ta hand om och fokusera på till 100 procent.

2 kommentarer:

  1. Oj så snart :) Vi har 143 dagar kvar ♥ Hihi. Kan tänka mig att det blir stor skillnad på andra graviditeten... Kram

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig, jag har heller inte haft koll på veckorna. Graviditet nr 2 har gått fort, vart tar veckorna vägen? :)

    SvaraRadera