tisdag 30 augusti 2011

För jag har bara regn hos mig...

I morse vaknade vi upp i ett grått och regnigt Skara. Det har regnat nästan hela morgonen och just nu ser jag att det vräker ner utanför. Jag och Joppe har en mysig morgon här hemma, eftersom jag inte ska lämna honom på förskolan förrän vid 11-tiden. Det är riktigt skönt att kunna ta det lugnt utan att stressa.

Min rygg känns mycket bättre idag, så massagen igår kväll och vilan inatt måste ha gjort underverk. Får dock börja tänka på hur jag lyfter och förska undvika att lyfta i onödan. Det är svårt att undvika att lyfta med tanke på det jobb jag har samt på att Joppe fortfarande är liten och fortfarande vill och behöver bli buren emellanåt. Men jag ska inte klaga, än så länge mår jag precis som vanligt förutom de dagar då ryggen säger ifrån.

1 kommentar:

  1. Vilka fina regnkläder och vad skönt med en mjukstart på morgonen! hoppas dagen blir bra trots regn!

    SvaraRadera