tisdag 30 augusti 2011

Randiga ränder

I eftermiddag efter mellanmålet var Moster C och Patrik snälla och hämtade Joppe på förskolan. Så när jag och Jonas kom hem från jobbet så var Joppe redan hemma. Det var en glad Joppe som mötte oss här hemma och han hade skött sig bra sa Moster.

Nu ska jag och älsklingen kika på Robinson, fast jag kikar på bebiskläder på nätet samtidigt. Jag är så sugen på att köpa en massa kläder till den lill*,  då vi har faktiskt inte köpt ett endaste plagg än. Katastrof!!!! Det blir att man handlar till Joppe istället.

Dessa klassiska plagg från Polarn o Pyret tycker jag är riktigt fina:
Bilder lånade från polaropyret..se

6 kommentarer:

  1. godmorgon vännen!
    Älskar deras randiga!så himla fint.vi hade det blåvita kitet när Victor var liten,så man blir allt lite vemodig när man ser kläderna igen.
    (är en sådan lipsill...)

    Tack snälla du!Kul att höra att du gillade grejerna.förstoringar är så kul.Men samt så svårt att välja JUST vilka man vill förstora...ha ha ha
    Så skönt att höra att ryggen känns bättre!
    va rädd om dig!KRAMAR

    SvaraRadera
  2. pop kläderna är kanonfina! men de blir ju så killigt/tjejigt så man behöver ju nästan veta vad de blir först!!! men de kanske ni vet?? förstår om de inte är nåt ni delar med er av isf men de underlättar ju när man behöver köpa lite kläder....
    bebis får väl ha joppes gamla kläder tills vidare annars, så gjorde vi...nåt enstaka plagg blev de ändå iof, första plaggen är ju kul om de är personliga tyckte jag!!!
    skönt å höra att ryggen blir bättre av massage, bra jobbat Jonas :-)
    ta hand om dej å va försiktig med lyftandet asså, inte kul om du får foglossningar å sånt, aj aj aj!!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Å man blir så bebis sjuk när man kollar bebiskläder ;)

    SvaraRadera
  4. Så fint :) Vi har redan smyghandlat lite pop, hihi ;) Det får nog bli den blåa filten också, jag köpte en sån till min systerson ♥ Superfint!

    Vi har inte börjat i någon föräldra grupp än, vi ska inte till BM förren i slutet av sep. Känns lite drygt! Går man i föräldragrupp med andra barnet också?

    Kram

    SvaraRadera
  5. ååh åh jag är inne i samma sm du.. såfort tvn är på och det är ointressanta program så smyger sig laptopen upp i knät å visar mig en massor bebisklädes-sidor.. ;o) hihi..

    Jag bara måste köpa nåt, bara för att.. lixom nåt otroligt pojkigt bara för att jag inte gjort det förut och för att vi vet nu :o)

    Fast det är mysigt att bara sitta å kika också ;o)

    Pops kläder, framförallt den röda är så sp mkt unisex som de bara kan bli så de kan du la shoppa lite av nu även om ni inte vet kön på den lilla.. ;o) eller ni kanske vet men håller det hemligt men hursom så är det jätefina kläder pop har!

    SvaraRadera
  6. Randigt är underbart fint! Vi hade den där blå bodyn när Max var nyfödd. Så fin =) den var en favorit!

    SvaraRadera