torsdag 18 augusti 2011

Redan torsdag

Oj vad dagarna går fort, redan torsdag idag! Men det tycker jag är bra för då betyder det att vi närmar oss helgen. Idag går Joppe på förskolan som vanligt, men imorgon är han ledig för då är förskolorna i kommunen stängda på grund av att det är planeringsdag. Eftersom jag själv jobbar på en förskola här i Skara så kan jag inte vara hemma med Joppe utan Jonas får ta ledigt från jobbet.

Tänk att Joppe redan har gått två veckor på förskolan, tiden går så fort.

5 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det går så bra!

    SvaraRadera
  2. jag vet inte om jag frågat detta men va har ni fått namnet Joppe ifrån?
    de första som slår mig är ett barnprogram jag kollade på när jag va liten som hette "Rädda Joppe"
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallå igen!
    Weiii!Har Joppe en Fjällräven ryggsäck??De är ju SÅ coola.Måste köpa en till Victor med när han ska börja dagis.
    Håller med dig.Tiden rusar iväg.Pang bom o så är hösten här lite för tidigt...
    Hoppas ni får en fantastisk kväll!
    massa kramar till dig

    SvaraRadera