torsdag 18 augusti 2011

Krångel och matstrejk

Jag har inte kunnat uppdatera bloggen under dagen då blogspot har krånglat för mej, jag kom in på själva bloggsidan men kunde inte skriva något inlägg. Men nu fungerar det äntligen :)

Idag hämtade jag hem en glad men trött och hungrig liten Joppe från förskolan. I morse ville han inte ha någon välling alls, han totalvägrade. På förskolan ville han inte äta frukost och inte dög lunchen heller. Men jag fick i alla fall i honom lunch här hemma innan han fick lägga sig. När han vaknade låg vi i soffan och myste tillsammans och åt frukt. Sen när pappa Jonas kom hem åkte vi till affären och köpte kräftor inför kräftskivan på lördag och sen släppte killarna av mej i stan så jag kunde ta en fika med Maja.

Det är minsann svårt att ta kort på Joppe nu för tiden. Han vill liksom inte sitta still överhuvudtaget ;)

1 kommentar:

  1. Han är ju sååå söt!Även om han inte sitter still!; )
    Kräftskiva??Å mys!Jag har precis vart o köpt lite räkor o kräftor tills ikväll.Finns inget goare!Massa kramar

    SvaraRadera