torsdag 18 augusti 2011

Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa, Po

När jag kom hem från fikan på stan med Maja hade Jonas förberett mat till oss, det blev hemmagjord pizza med kebabsås. Jättegott var det och det smakar alltid extra gott när man inte behöver göra något själv, mer än att sätta sig vid bordet och börja äta. Joppe fick istället en flaska välling som han nöjt drack till sitt favoritprogram "Teletubbies".

Imorgon är det äntligen fredag! Jag älskar fredagar, särskilt när man jobbar. Imorgon blir det dock ingen vanlig jobbfredag utan det är planeringsdag hela dagen. Hoppas på en intressant och givande dag.

Nu ska jag lägga mej skönt i sängen och läsa lite bloggar innan jag stänger av datorn för dagen. Om ögonen lyckas hålla sig uppe ska jag även ta en titt i några skvallerblaskor, man måste ju hålla sig uppdaterad ;)

Natti Natti!

4 kommentarer:

  1. Vi fick en kallellse förra veckan, så er borde komma nästa vecka eller så ju :)

    SvaraRadera
  2. Men hallå vilken Goding! Supe Nice fotölj också. ;)

    SvaraRadera
  3. Åå Lilly kollar också teletubbies och skriker på poh hela tiden :)
    Stort grattis till kommande bebisen. Jag har inte läst på länge och missat det totalt. Hur mår du?
    Återigen, er son är ljuvlig. Såå fin. Nog finaste pojkbebisen jag vet.
    Ni måste vara stolta!

    SvaraRadera