söndag 14 augusti 2011

Söndagen bjuder på kärleksmums

Tidigt i morse åkte Jonas iväg till golfbanan, jag och Joppe valde däremot att sova till 08:00 istället. Vi började morgonen som vanligt med mys i soffan till Bolibompa. Efter en stund så tröttnade vi och valde att förflytta oss till köket för att äta frukost och baka. Idag blev det kärleksmums och Joppe var helt tokig, han skulle vispa, röra och hälla i alla ingredienserna. Resultatet blev att vi hade mjöl och smet precis överallt, men kul hade vi och kärleksmumsen blev fina.

14 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Men åh jag gjorde något fel så inlägget försvann! Vad gott med kärleksmums- ni får skicka hit lite;-) Jag ska allt se till att njuta så gott jag kan. Är inte alls van vid att vara själv utan mina små änglar. Det är inte ofta det händer. Så det känns riktigt konstigt. Hur gammal är Joppisen när den lilla/lille kommer? Ett och halvt ungefär? Det är många som skaffar tätt, det är inte alls ovanligt längre.

    SvaraRadera
  3. Smaskens. Blev själv sugen på att baka något gott!

    SvaraRadera
  4. God eftermiddag söta..gott med nybakat..bakade med i går...så mycket godare än köpt..Vi har köpt en babyjogger city select,,har lboggat om den för ett tag sedan här inne...
    Kommer få hem den i dagarna om alla sakerna är hemma...hoppas för det är inte skoj med långe vagn..kram kram

    SvaraRadera
  5. Hihi! Härlig tröja han har på sig. Det stämmer ju himla bra det där. :-)

    SvaraRadera
  6. alltså jag smälter! varje gång man kikar in här och ser en bild på joppe blir man glad i hela kroppen! han är så vansinnigt söt :)

    jag skulle också vilja ha en liten till ganska tätt inpå.. men det blir nog inte så.. känner att jag måste få ett jobb och arbeta upp en bra föräldrapenning innan!

    SvaraRadera
  7. Vi kommer gärna och smakar någon dag! Hoppas att ni haft en mysig söndag!

    SvaraRadera
  8. Å så gott, sådär brukar mina kärleksmums också så ut halva kokos och halva strössel.

    SvaraRadera
  9. Det blir så mycket roligare med sällskap i köket, vi bakade kladdkakemuffins igår och trots stöket är det kul när man gör något tillsammans :-)

    SvaraRadera
  10. såg lite orättvist ut den person som får delen utan kokos ;)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Men va gott det såg ut! Nu måste jag nästan själv försöka mig på att baka kärleksmums. . Jag bakar Hellre än bra så att säga :D

    SvaraRadera