måndag 26 september 2011

Kratthjälp

Idag slutade jag tidigt, vilket var skönt eftersom det var personalmöte hela kvällen. Jag hann därför mysa och leka med Joppe några timmar efter jobbet. När Jonas kom hem tog lilla familjen en promenad och sen stannade vi kvar ute i trädgården och krattade löv fram tills jag åkte iväg till jobbet igen.

Nu ikväll har jag och Jonas kikat på "Ensam mamma söker" och nu har jag flyttat över till sovrummet för att läsa lite bloggar i sängen innan det är dags att sova.

Joppe hjälpte självklart till att kratta...
...och att sprida ut löven i lövhögarna igen...

1 kommentar:

  1. Underbara bilder!
    Victor var oxå med ute i trädgården igår o röjde.Allt är ju SÅ spännande!
    skönt att höra att allt va bra på Mvc idag oxå.Tänk va spännande!Du ska få två små underverk!
    Massa kramar

    SvaraRadera