tisdag 27 september 2011

Shoppingbegär

I flera dagar har jag varit så sugen på att åka och shoppa. Det känns som om ALLA utom jag är och shoppar. På varenda blogg jag läser så shoppas det, i varenda tidning jag läser ser jag annonser från H&M o.s.v. Jag vet egentligen inte vad det är jag vill shoppa eller om det verkligen finns något som behövs här hemma. Men shoppa det vill jag! Jag vill till Ikea, till Gekås, ja till de mesta affärerna förutom mataffärer. Så nu i helgen ska jag försöka ta mig till Skövde för lite shopping samt till Trollhättan. I Skövde är det den "Stora shoppinghelgen" nu i helgen, så då kan jag shoppa samtidigt som jag trängs och knör med alla andra. Och till Trollhättan behöver vi verkligen ta oss en sväng, vi har inte hämtat vagnen än...illa illa. Shoppingbegär...jo tack...

4 kommentarer:

  1. Hihi så rolig du är :) Klart du ska ut och shoppa ;D Jag längtar jättemycket tills nästa vecka då jag och syster åker till Ullared. Mycket som ska inhandlas inför bebis ankomst. Sedan har de ju mycket "bra-att-ha" grejer som kanske inte är absolut nödvändigt, haha.

    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. jag å marcus ska inviga ullared om 2 veckor :D

    SvaraRadera
  3. Hahah så kan jag också känna ibland;) För att slippa den känslan idag så passade jag på att shoppa lite:)
    kram

    SvaraRadera