onsdag 28 september 2011

Stapla, bygga & konstruera

Jag och Joppe har en mysig morgon tillsammans med mycket mys och lek. Idag börjar jag inte jobba förrän 11:30 så jag lämnar Joppe lite efter 11:00. Så dessa dagar då jag börjar lite senare har vi verkligen kvalitetstid på förmiddagen jag och Joppe. Just nu sitter Joppe och ritar och då passar jag på att slänga in ett snabbt blogginlägg. Snart ska vi ha lite frukstund tillsammans med frukt och saga.

Sedan Joppe var ganska liten har han alltid älskat att stapla saker. Det behöver inte alltid vara klossar eller kuber utan det kan lika gärna vara böcker, bilar eller något annat. Idag plockade han fram sina små klossar och började stapla. För varje kloss han klarar applåderar han och tittar på mig, stoltheten riktigt lyser i hans ögon. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar