tisdag 27 september 2011

Gratis är gott

Denna tisdagen har gått väldigt fort och det känns nästan lite konstigt att det redan är kväll och snart dags att sova. Det känns som om tiden efter att jag hämtat Joppe på förskolan bara försvann och att det enda vi hann var att äta, bada och och ha vällingmys.

Nu ikväll har jag och Jonas mest tagit det lugnt och gjort minsta möjliga. Vi har kikat på teve och jag har fått massage. Jag känner att kroppen börjar bli mycket tyngre nu och att jag är betydligt otympligare. Därför är det underbart att få massage av Jonas på kvällarna, min rygg och nacke behöver det. Tack älskling ♥

Denna gravidbox hämtade jag ut på Apoteket (Apoteksgruppen) tidigare idag. Gratis är gott!

1 kommentar:

  1. Gratis är verkligen gott :-) Ser ut som det var riktigt bra gratis saker också!

    SvaraRadera