onsdag 26 oktober 2011

Blåsigt

I förmiddags var jag och Joppe ute på en promenad med Figo. Det var ingen direkt skön höstpromenad, det blåste och var kallt. Men det var ändå skönt att få lite frisk luft.

Nu ligger Joppe och sover men han borde vakna när som helst. Eller så får jag gå in och väcka honom. Vill helst inte att han sover över 2 timmar för då somnar han inte i tid på kvällen. När Joppe vaknar ska vi laga mat, idag blir det köttbullar, potatismos och broccoli. Om jag har tur så kanske maten duger åt den kräsne lille Joppe idag. Efter maten blir det en promenad igen, förhoppningsvis har det slutat att regna då.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad kul att du hittat till min blogg. :-) Jag/vi ska ha 21 april, är det tänkt.
    Vilken söt liten kille, och hund du har! Bor du i Linköping?

    SvaraRadera
  2. Så fina killar :) men Figo ser ut att tycka att höst rusket är rätt jobbigt han oxå :)

    SvaraRadera