onsdag 26 oktober 2011

Uppskattat besök

Både jag och Joppe var rastlösa på eftermiddagen och hade tänkt att ta en promenad. Men regnet ville inte sluta, utan ökade istället. Då fick jag ett sms från Petra, hon och Charlie ville komma över med fika. Jag och Joppe blev jätteglada och vi hade några härliga timmar tillsammans. Petra hade med sig jättegoda kakor som till och med Joppe tyckte om, då är det riktigt gott betyg.

Jonas behövde jobba över så Petra fick känna på livet som tvåbarnsmamma medan jag gick ut med Figo i spöregnet. När jag kom in satt de alla tre i Joppes rum och läste bok...mys. Tack för att ni kom och förgyllde vår dag.
Petra, Charlie och Joppe

1 kommentar:

  1. Jaa, jag såg det sen när jag började bläddra i din blogg lite. Grattis! Hoppas att du skriver mycket om bebben så man kan få lite tips då. :-)

    Skara, jamen då är det ju inte så långt härifrån. Om man räknar fågelvägen dvs. ;-P

    SvaraRadera