torsdag 27 oktober 2011

Busy day

Idag har jag inte träffat min lille Joppe mycket. Imorse träffade jag bara honom i 20 minuter innan jag åkte iväg till jobbet och i eftermiddag hann jag bara äta middag med honom innan det var dags att åka iväg till personalmötet. För att sedan komma hem till en sovande lite kille. Imorgon har vi hela förmiddagen tillsammans och kvällen så då ska jag passa på att ta igen lite kvalitetstid med min fina son.

Har inte ens hunnit ta ett foto på Joppe idag, så istället får ni hålla er till godo med mig...

1 kommentar:

  1. Men godmorgon snygging!
    fler bilder på dig tack! ; )
    TRIST med så lite tid med joppe.Måste kännas jäkligt hårt i mamma hjärtat...
    Hoppas verkligen att han mår bättre idag o att ni får en helt underbar fredag!
    Massa kramar

    SvaraRadera