torsdag 27 oktober 2011

Jullängtan

Jag har börjat få jullängtan, eller rättare sagt adventlängtan. Jag längtar efter att få ställa fram adventsljusstakarna, få tända första ljuset i den levande adventsljusstaken, få dricka glögg och äta pepparkakor, slå in julklappar och lyssna på julmusik. Denna julen kommer dock att bli lite annorlunda eftersom vi kommer att ha två småttingar i huset. Annorlunda på ett positivt sätt, ännu mera kärlek och ännu mera glädje. Jag ser fram emot en mysig jul...


3 kommentarer:

  1. Vilka söta bilder!
    Det är verkligen supermysigt med julen,men jag tycker tiden går så jäkla fort ändå.Så jag försöker längta lite lagom... ; )
    O tänk vilken underbar jul ni kommer att få!
    stora familjen! ; ) KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Carro - Mamma till Elsa o Max28 oktober 2011 kl. 08:11

    Ja ser oxå fram emot denna julen lite extra, Max första jul :)

    Ha en bra dag, kramar

    SvaraRadera
  3. Jag längtar också efter julen iår. Konstigt hur det blir när man har barn, högtider som jul blir lite extra på något sätt :)

    SvaraRadera