lördag 22 oktober 2011

Home Alone

Ikväll är Jonas hemma hos sin vän Daniel på avskedsmiddag. Han ska nämligen flytta till Thailand på obestämd tid. Jag och Joppisen var också bjudna men eftersom Joppe är sjuk så får han och jag stanna hemma. Joppe ligger just nu i sin säng, han har inte somnat utan ligger och leker med sin snutte och gosedjur. Själv så har jag satt mig tillrätta skönt i soffan med både dator och tv på. Godiset och chokladen finns i skålen bredvid, endast till mig. Jag har det rätt gott faktiskt...

Myskillarna kikar på Teletubbies innan nattning

6 kommentarer:

  1. åh, men det är ju en sån teletubbie jag är ute efter till viggo i julklapp !! Vart har ni fått tag på den ochvet du ungefär vad de kostar ??
    Ha en mysig kväll !! Här har jag samma sällskap - en skål smågodis :)

    SvaraRadera
  2. Åh !! men det är ju perfekt !! Jag ska till gekås om 2 v så jag hoppas det finns några tubbisar kvar då :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har en mysig kväll:-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick en mysig kväll, och att Joppe vaknade pigg och kry idag!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild på dina kärlekar!
    O vilka fina fönster du har!(f´låt,men jag älskar o kolla hur andra ha det...)
    Jobbigt för kompisen att behöva flytta till Thailand liksom.Stackr´n! ; )
    nu ska jag läsa vidare vad jag missat...
    Bamsekram på dig vännen

    SvaraRadera