söndag 23 oktober 2011

Piffar och puffar

I morse vaknade Joppe utan feber, tyvärr sitter hostan och snuvan fortfarande i. Så eventuellt blir det att vabba imorgon också. Men jag hoppas att han blir allt piggare och vaknar upp ännu bättre imorgon bitti. Jag jobbar bara mellan 09:30-13:30 imorgon så det är en kort dag i så fall.

Här hemma har vi en riktig fixardag. Vi sätter upp tavlor, dammar, dammsuger, plockar iordning, sorterar piffar och puffar. Just nu har Jonas och Joppe en liten vilpaus medan jag är igång än. Jag har väldigt svårt att koppla av mitt på dagen och vila, jag är alldeles för mycket uppe i varv. Vilket troligtvis kommer att innebära en mycket trött Linda ikväll.

I eftermiddag ska jag försöka få med mig mina pojkar ut på en promenad i det fina vädret. Jag är fruktansvärt trött på att vara inne, vilket vi har varit ganska mycket nu när Joppe varit sjuk. Så en solig eftermiddagspromenad står näst på schemat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar