måndag 24 oktober 2011

Joppe & Olle

Efter att jag hämtat Joppe på förskolan kom Mellis och Olle hem till oss och hälsade på. Det var ett bra tag sedan vi träffades sist så det var verkligen på tiden. Jag kollade tillbaka på korten från sist och det visade sig att vi inte träffats sen den 11 maj. Jag och Joppe uppskattade verkligen besöket och vi hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång.
 Joppe lär Olle sin favoritlek, nämligen "1,2,3 spring det fortaste du kan".
Joppe och Olle kikar i boken om Byggare Bob. En jätterolig bok med många ljud tyckte Olle.

Leken är i full gång! Ska det lekas så ska det lekas ordentligt!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycke än en gång!! Ja de är så söta, speciellt när de sprang!! hihi eller ja olle stappla ju mest men ;-)
    men vilken buse olle är, han bara körde över Joppe på den bilden ju! Å alla nyp i armen vid fikan...blir nog "snickarbon" för min lille buspojk ;-) Stackars Joppisen!!
    skicka gärna över bilderna!! Hoppas du hade en mysig kväll med mammorna?!
    kram på er

    SvaraRadera
  2. Och jag har inte träffat han sen sin 1-årsdag :(
    Så fort jag blir bättre så måste vi ses!! Galet ju...

    SvaraRadera