måndag 24 oktober 2011

Uppbokad måndag

Måndag kväll och jag ligger i sängen med datorn. Jag passar på att läsa ikapp lite bloggar samtidigt som jag skriver lite blogginlägg. Min dag har verkligen gått i ett, först jobbat, hämtat Jopppe på förskolan, besök av Mellis och Olle och till sist mammafika på stan. En härlig uppbokad måndag och en perfekt start på veckan.

Joppes dag på förskolan hade gått bra. När jag lämnade honom i morse sprang han bara in och började röja bland leksakerna direkt. När jag hämtade honom låg han fortfarande och sov, men han hade varit pigg och även fått i sig lite mat under dagen.

Nu ikväll har jag varit på Nockes med mina fina mammavänner; Emelie, Chris och Ida. Vi har druckit te och pratat om allt mellan himmel och jord. Två härliga timmar som bara flög iväg.

Joppe på förskolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar