måndag 31 oktober 2011

Måndagslistan v.44

Idag, måndag är jag glad för att...

Jag trivs så bra på mitt jobb, det känns aldrig jobbigt eller tråkigt att gå dit, snarare tvärtom.
 Moster C och Patrik är här i stan igen
Imorgon ska jag och Moster C åka och shoppa
Det är november månad imorgon, vilket innebär månaden för BF
 Vi ska äta söndagsfrukost med våra vänner på söndag
Jag mår bra och känner mig pigg trots att jag är i slutet av graviditeten


Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

2 kommentarer:

  1. sv: Skönt att höra, hoppas det förblir så. Wilgot har haft det 2 gånger samt 1 gång till men då har det bara kommit bakifrån. Jobbigt med magsjukor!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas det går bra med dig och magen. Kan tänka mig att det inte är det lättaste att ränna efter en Joppe samtidigt som man har en stor mage :)

    Underbart att trivas så med sitt jobb.. Undrar vad du jobbar med?

    KRAM

    SvaraRadera