söndag 30 oktober 2011

Paltkoma

Usch vad trött jag är idag. Efter att vi kom hem från Kvänum har jag nästan bara gått omkring och längtat efter att det ska bli kväll så jag kan få gå och lägga mig. Men först ska jag och Moster C planerar lite inför jul och sen ska jag och Jonas eventuellt se en film, om vi orkar vill säga. Imorgon är det dags för jobb och förskola igen. Jag jobbar heldag imorgon så Joppe ska till förskolan redan klockan 07:30, men som tur är kommer Moster C och Patrik och hämtar honom kl 14:00. Skönt att de är hemma så han slipper gå till 16:15.
 Mina föräldrar, Moster C och Patrik samt Joppe och Jonas på Lumber och Karle tidigare idag
Joppe och jag

1 kommentar:

  1. Vad smart att ha duplo till Joppe! Är det något ni brukar ta med er när ni ska ut och äta? Jag har försökt med kritor och block men det brukar bara vara kul fem minuter, men med lite duplo eller lego kanske dom sitter som tända ljus lite längre. Måste helt klart testas :-)

    SvaraRadera