måndag 31 oktober 2011

Tårar

Igår såg jag och Jonas på film. Jag brukar gilla filmer med Kate Hudson så Jonas var snäll och lät mig välja en film med henne. Jag trodde det skulle vara en glad film men oj vad ledsam och sorglig den var. Jag brukar sällan gråta till filmer, men då kom det till och med tårar från mig. Om det var på grund av gravidhormoner eller ej det vet jag inte, ledsamt var det i alla fall. Filmen var bra och helt klart värd att se.

Hur som helst så medför sådana filmer alltid en positiv verkan på mig. De får mig att uppskatta det jag har ännu mer, uppskatta livet och kärleken. Efter filmens slut ville jag bara krama om Jonas och Joppe och aldrig släppa taget, inte en sekund <3

2 kommentarer:

  1. Åh den ska jag ladda ner och kolla på ikväll! Tack för tipset! KRAM C

    SvaraRadera
  2. Jag hade tänkt att hyra den igår men när jag läste att den handlade om en cancersjuk så vågade jag inte. jag är jätteblödig gällande filmer där människor är sjuka eller ska dö. tycker bara det är jobbigt att se!

    SvaraRadera